خانه / معرفی / استوری موفقیت / جذب بیش از ۲۰۰ برابر سرمایه مورد نیاز با یخچال مسافرتی

جذب بیش از ۲۰۰ برابر سرمایه مورد نیاز با یخچال مسافرتی

یخچال سفری کولست کولر (coolest cooler) پروژه دیگری بود که توانست در سال ۲۰۱۴ مبلغ ۱۳٫۲۸۵٫۰۰۰ دلار از ۶۲ هزار مشارکت‌کننده تأمین مالی نماید، درحالی‌که هدف‌گذاری شرکت جذب ۵۰ هزار دلار بود. این مبلغ تنها در ۵۳ روز و از ۸ جولای الی ۳۰ آگوست ۲۰۱۴ جمع‌آوری شد.

این پروژه تا آوریل ۲۰۱۶ دومین پروژه تأمین سرمایه شده در جهان با استفاده از تأمین مالی جمعی بود که توانست بیشترین حمایت را جذب کند.

این محصول توسط ریان گرپر معرفی شد و قابلیت‌های متفاوتی مانند مخلوط‌کن، بلندگو، قابلیت اتصال یو اس بی و بلوتوث، چراغ ال ای دی، تخته خردکن، محل نگهداری بشقاب و قاشق و همچنین چرخ برای جابجایی راحت‌تر را دارا می‌باشد. از این یخچال سفری برای گردش‌های برون‌شهری و همچنین مسافرت استفاده می‌شود.

صاحبان این کمپین برای جلب حمایت افراد بسته‌های تشویقی متفاوتی را تعریف کردند که از مبلغ ۵ دلار الی ۲۸۵ دلار به بالا می‌باشد. نکته قابل‌توجه در این پروژه این است که ۵۷ هزار نفر یعنی ۹۱ درصد مشارکت‌کنندگان در حدود ۱۸۵ دلار حمایت کرده‌اند که بیشترین حجم تأمین سرمایه را بر عهده داشته‌اند.

در این کمپین ۸ نفر بالای ۲ هزار دلار حمایت کرده‌اند. نکته جالب دیگر این است که این شرکت در کمپین قبلی تأمین مالی‌اش در پلتفرم کیک‌استارتر موفق نبوده و با شکست همراه بوده است.

درباره‌ی saber noorimoheb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *